Всъщност незнам дали на тоя мотор сегментие могат да зъркат така. Колкото и да са износени...
Известие
Collapse
No announcement yet.
1.8 тс при форсаж гърнето дрънчи
Collapse
X
-
-
Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщениеИ аз на 2000 оборота дзиндзирикам като на дядо коледа елените.. не е от меката връзка, а както каза колегата оем до оня гаден болт се къса и тряа се заваряваDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщениеИ аз на 2000 оборота дзиндзирикам като на дядо коледа елените.. не е от меката връзка, а както каза колегата оем до оня гаден болт се къса и тряа се заварява
Comment
-
Първоначално публикувано от sandeto Покажи съобщениеА бе... я да земе някой да го снима това място болт/планка за да допълним темата и да я приключиме, така да се каже тук имаме 100% открит виновник за нещо което май е доста разпростарнено...----------
145 / 1.6 Boxer / 103hp--- ex
156 1.8 ts -- momo салон , 99
___________
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеMercedes W202 - 200kompressor 99'
Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99'- ex''
Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'
Comment
-
Тази темичка се оказа невероятно точна, като описание на сиптомите и причината, която причинява неприятните звуци на алфите при форсиране
Тази прословута планка, която се чупи се намира точно под изпускателните колектори и аз лично първо не я видях, на канал се вижда по-лесно.
Ето и малко снимки, като принос за темата от мен.
На първата снимка са изпускателните колектори, където се вижда част от прословутата планката.
На втората мястото къде се захваща планката към двигателя с 2 болта.
На третата снимка е планката с откъртени уши.
И четвъртата снимка е вече монтираната заварена планка заедно с ауспуха.Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
ЕГН:0103041325
Comment
-
Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщениеТази темичка се оказа невероятно точна, като описание на сиптомите и причината, която причинява неприятните звуци на алфите при форсиране
Тази прословута планка, която се чупи се намира точно под изпускателните колектори и аз лично първо не я видях, на канал се вижда по-лесно.
Ето и малко снимки, като принос за темата от мен.
На първата снимка са изпускателните колектори, където се вижда част от прословутата планката.
На втората мястото къде се захваща планката към двигателя с 2 болта.
На третата снимка е планката с откъртени уши.
И четвъртата снимка е вече монтираната заварена планка заедно с ауспуха.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
незнам за вашите но моята има такова едно странно бръмчене около 2000 оборота!след тва става чудо до сега колкото и бензинови 156 да съм чувал как бръмчът след 3000 оборота като моята няма!а по генерациата няма нищо правено само една мека връзка преди година и половина смених,даже и катализатора не съм махал!!alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!!R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw
Comment
Comment