Известие

Collapse
No announcement yet.

1.8 тс при форсаж гърнето дрънчи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Всъщност незнам дали на тоя мотор сегментие могат да зъркат така. Колкото и да са износени...
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      И аз на 2000 оборота дзиндзирикам като на дядо коледа елените.. не е от меката връзка, а както каза колегата оем до оня гаден болт се къса и тряа се заварява
      Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
      ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
        И аз на 2000 оборота дзиндзирикам като на дядо коледа елените.. не е от меката връзка, а както каза колегата оем до оня гаден болт се къса и тряа се заварява
        Мхм... за 5 мин работа.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
          И аз на 2000 оборота дзиндзирикам като на дядо коледа елените.. не е от меката връзка, а както каза колегата оем до оня гаден болт се къса и тряа се заварява
          Същата работа е и при мен на 2000 ..... и болта е виновника,но няма кой да го завари ....
          Alfa156 Against All

          Comment


          • #20
            А бе... я да земе някой да го снима това място болт/планка за да допълним темата и да я приключиме, така да се каже тук имаме 100% открит виновник за нещо което май е доста разпростарнено...
            156 1.8 TS '98 144hp

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от sandeto Покажи съобщение
              А бе... я да земе някой да го снима това място болт/планка за да допълним темата и да я приключиме, така да се каже тук имаме 100% открит виновник за нещо което май е доста разпростарнено...
              ----------
              145 / 1.6 Boxer / 103hp--- ex
              156 1.8 ts -- momo салон , 99
              ___________

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Е не слошо де,и мека връска си имам,гърнето ето как изглежда
                Attached Files
                Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                Comment


                • #23
                  Тази темичка се оказа невероятно точна, като описание на сиптомите и причината, която причинява неприятните звуци на алфите при форсиране
                  Тази прословута планка, която се чупи се намира точно под изпускателните колектори и аз лично първо не я видях, на канал се вижда по-лесно.
                  Ето и малко снимки, като принос за темата от мен.
                  На първата снимка са изпускателните колектори, където се вижда част от прословутата планката.
                  На втората мястото къде се захваща планката към двигателя с 2 болта.
                  На третата снимка е планката с откъртени уши.
                  И четвъртата снимка е вече монтираната заварена планка заедно с ауспуха.
                  Attached Files
                  Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                  ЕГН:0103041325

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                    Тази темичка се оказа невероятно точна, като описание на сиптомите и причината, която причинява неприятните звуци на алфите при форсиране
                    Тази прословута планка, която се чупи се намира точно под изпускателните колектори и аз лично първо не я видях, на канал се вижда по-лесно.
                    Ето и малко снимки, като принос за темата от мен.
                    На първата снимка са изпускателните колектори, където се вижда част от прословутата планката.
                    На втората мястото къде се захваща планката към двигателя с 2 болта.
                    На третата снимка е планката с откъртени уши.
                    И четвъртата снимка е вече монтираната заварена планка заедно с ауспуха.
                    Идеално сега остава някой да направи темата важна да и сложи заглави "зъркане на 2000 оборота" и сме 6
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      незнам за вашите но моята има такова едно странно бръмчене около 2000 оборота!след тва става чудо до сега колкото и бензинови 156 да съм чувал как бръмчът след 3000 оборота като моята няма!а по генерациата няма нищо правено само една мека връзка преди година и половина смених,даже и катализатора не съм махал!!
                      alfa romeo 156 1.8ts-спортно окачване!! R.I.P!Now Alfa Romeo 159sw

                      Comment

                      Working...
                      X